(אל) תרגישו כמו בבית

בסתר ליבכם תמיד קיוויתם לעבוד מהבית, בפיג’מה וכפכפים. היום, כשהמצב כופה זאת על רבים, אתם מבינים כי ארגון חדר עבודה יעיל הוא תנאי הכרחי לעשייה פורה.

 

סביבת הבית כפי שהיא, לא מעודדת עבודה יעילה, במיוחד אם אינכם מורגלים לכך. הסחי הדעת הקיימים עלולים לפגוע בפרודוקטיביות של משימותיכם ולתסכל אתכם. כדי להימנע מכך, כדאי ליצור פינת עבודה מוגדרת שמייצרת תחושת עשייה עם פריטים שיוצרים סביבה מסודרת, נוחה ומרגיעה.

באתר ‘BZR-TRADE’ ריכזנו לכם מגוון פתרונות, איתם תוכלו לייצר סביבת עבודה ביתית מושלמת.

פינה משלכם

לא משנה מה גודל הבית בו אתם גרים, דאגו למצוא חלל כלשהו, גם אם אינו גדול, כדי לסדר לכם פינת עבודה פונקציונלית ומזמינה. קבלו כמה טיפים לפינת עבודה כזו.

  • אפשר לקום מהשולחן  אמנם שולחן האוכל הכי חשוב בבית, אבל כדי ליצור הפרדה בין זמן פנאי לזמן עבודה, כדאי שתעמידו שולחן עבודה בחלל שמשמש כפינת העבודה שלכם.
  • שבו נוח – בילוי ממושך מול מסך המחשב עלול לפגוע בבריאותכם. כדאי שתדאגו לכיסא נוח ואיכותי, רצוי מתכוונן, שיאפשר לכם לשבת זמן רב מבלי להרגיש אי נוחות או כאב.
  • סדר בראש – כדי שתתרכזו בעבודה ולא בסביבה, השתמשו בפתרונות אחסון מתאימים לניירת, קלסרים וכלי כתיבה. כדאי שיהיו בארון קטן, מדפים או כוננית עם מגירות. בנוסף, הציבו פח עבור ניירת ופסולת משרדית. כך תשמרו על סביבה נקייה, ללא פריטים מיותרים.
  • אחסון – פתרונות האחסון באתר ‘BZR-TRADE’ מצטיינים בפרקטיות, פשטות ואיכות. כאן תמצאו מתקני אחסון שונים: ארונות, ארגוניות, ספריות, מדפים מעוצבים ועוד.

סביבה מעוררת השראה

אם הקורונה הביאה אתכם לעבוד מהבית, כדאי שתארגנו פינת עבודה בה הריהוט, הציוד ופתרונות האחסון יאפשרו לכם לנצל את הזמן ביעילות. כך תוכלו למלא את משימותיכם השונות ולהשיג את מטרותיכם. באתר BZR-TRADE אנו מציעים לכם ריהוט המותאם למשרדים ולחללי עבודה, איתם תוכלו ליצור סביבת עבודה פונקציונלית ונוחה.

אל תשכחו, חשוב שחלל העבודה בבית יהיה פונקציונלי ויענה על צרכי המשימות שאתם צריכים להשיג, אך להבדיל ממשרד רגיל, חשוב שיהיה גם מזמין, נוח ואפילו מפנק.
כך תוכלו לעבוד ביעילות ועדיין ליהנות מכך. לכן, בנוסף לפתרונות האחסון שאנו מציעים, אל תוותרו על קישוט המשרד הביתי בפריטים עם אופי אישי. בכל זאת, נחמד אם תרגישו כמו בבית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות