לכל פח יש מכסה

הפח חיוני להיגיינת הבית ולשמירה על איכות הסביבה, לכן כדאי שתכירו קודם את הפח שאתם הולכים לבחור, כדי שיתאים לצרכי הבית ולשימוש שאתם עושים בו.  

 

אם בעבר פח אחד שימש אותנו לכל סוגי הפסולת, כיום רובנו מפרידים בין פסולת יבשה ורטובה. פח שמותאם למטרה אותה הוא משמש, מבחינת הגודל, החומר והמיקום, יסייע ניקיון הבית, ימנע ריחות לא נעימים ויתרום לאיכות הסביבה. וכשהפח דקורטיבי, תוכלו להפסיק להחביא אותו מתחת לכיור.

מה הפח?

כשאתם בוחרים פח כדאי שתכירו כמה תכונות שיעזרו לכם לבחור פח שיתאים גם לשימושי הבית וגם לסגנון העיצובי שלכם:

  • מידותיו הידועות – בידקו את רוחב, גובה ועומק הפח. מיקומו, בארון או בחוץ, מספר הנפשות בבית, כל אלה ישפיעו על גודל הפח שתבחרו. פח גבוה מדי יגביל אתכם במיקום, פח נמוך מדי יחייב אתכם להתכופף יותר מדי. בדקו את גובה הפח גם עם מכסה פתוח.
  • סגור או פתוח, בפנים או בחוץ  מכסה נפתח עם דוושה, על ידי מגע או ללא מכסה כלל? תלוי במיקומו ובמטרותיו: למטבח, עבור פסולת רטובה מומלץ פח עם מכסה, לפסולת עבור מחזור, ניתן לוותר על המכסה. אם אינכם נוהגים להפריד בין סוגי פסולת עבור מחזור, הפח יכול לעמוד בחוץ. לאלו המפרידים פסולת, השתמשו בפח עם מספר תאים הנשלף מהארון.
  • במשקל קל  פח מלא יכול להיות כבד, לכן בידקו שיהיה מחומרים קלים כמו נירוסטה או פלסטיק. כך תוכלו להזיז אותו בקלות, כשאתם מנקים את סביבתו או אותו עצמו.
  • על פח ועל ריח – לא תמיד אתם מפנים את הפח כל יום, במיוחד אם הוא גדול. כדי למנוע ריחות לא נעימים חשוב שתרכשו פח עם פתחי אוורור וניקוז ותוודאו שסגירתו אטומה. תוכלו לבחור גם בפח עם פילטר למניעת ריחות לא נעימים.

התסתכלו בפח ולא במה שבתוכו

היצע הפחים כיום מאפשר לכם להתאימו לסגנון העיצובי של ביתכם. באתר ‘עיצוב הבית’ אנו מציעים מגוון רחב מאוד של פחים בגדלים ועיצובים שונים ובשלל צבעים. אנו בטוחים שתמצאו פח איתו תשמרו על הקו העיצובי בביתכם.

 

באתר שלנו תמצאו פחים המתאימים לכל מטרה, מחומרים שונים, בשלל סוגים ועיצובים. פחי אשפה תלויים, פחי אשפה מחולקים ועוד. כדי שיעמדו במשימה החשובה שלהם, אנו מקפידים על איכותם ועמידותם ולרובם ישנה אחריות. אתם מוזמנים להתחיל את המהפך מהפח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות