בסוף תרצו לגור במחסן

“שים במחסן!” אבל מה קורה כשצריכים משהו? כבר לא רואים מחסן מרוב חפצים. ארגון אפקטיבי יאפשר לנצל את שטחו באופן מקסימלי ותוכלו למצוא במהירות כל פריט.

בואו נודה בזה, לא פעם אנו מתייחסים למחסן כאל חור שחור שבולע כל פריט המפריע לנו בעין. אך מחסן הוא אחד השטחים הפונקציונליים בבית, ואם לא תדאגו לארגן אותו הוא יהפוך לשטח מבוזבז, בו תתקשו למצוא פריטים להם תזדקקו בעת הצורך.

5 צעדים ואתם מאורגנים

בכמה צעדים פשוטים המחסן שלכם ימלא את תפקידו האמיתי:

  • צעד ראשון – פנו שטח במחסן ובנפש

כדאי שתוציאו את כל תכולת המחסן החוצה, תמיינו אותה ותחזירו רק את מה שנחוץ לכם. אל תהססו להיפרד ממכשירים מקולקלים, מבגדים שאינכם לובשים, צנצנות עזובות ועוד.

  • צעד שני – הגודל כן קובע

חשוב שתמדדו במדויק את אורך ורוחב המחסן, התייחסו למיקום דלת, מדרגות או חלונות כדי שפתרונות התלייה והאחסון שתבחרו יהיו מתאימים.

  • צעד שלישי – סימון מטרות

כדי לבחור פתרונות אחסון נכונים, הגדירו את מטרות המחסן שלכם. אחסון פריטים גדולים וכבדים (אופניים, כלי חשמל וכו’) מחייב פתרונות תלייה ומדפים בעלי כושר נשיאה. לפריטים קטנים ובינוניים, לא תזדקקו לפתרונות מסיביים וגדולים.

  • צעד רביעי – מה בקופסא

שימו בקופסא פריטים קטנים שאינכם רוצים לאבד או פריטים שאינכם צריכים באופן מיידי ורישמו מה בקופסא. גודל הקופסאות ישפיע גם על פתרונות הארגון שתבחרו למחסן.

  • צעד חמישי – בוחרים נכון!

כעת, כשיש לכם תכנון מלא למחסן, בחרו את הפתרונות המתאימים, שיאפשרו לכם לשמור על מחסן מסודר, אסתטי ונגיש למציאת  פריטים בצורה קלה, מהירה ונוחה.

 

הפתרונות שעושים לכם סדר

באתרBZR-TRADE תמצאו מגוון פתרונות ייחודיים לאחסון יעיל של המחסן.
כדי לא “לנגוס” בשטח המחסן אנו מציעים לכם פתרונות תלייה לכל מטרה, כמו: מתלים לצינור השקיה ולכלי גינה, מתלה לסולם ולאופניים, מתלי מוטות, לוח לתליית כלי עבודה ועוד.
חשוב שהחומרים מהם עשויים פתרונות הארגון יהיו איכותיים ועמידים לאורך זמן ולפריטים אותם הם נושאים.

עכשיו אתם מוכנים להתחיל לארגן את המחסן כדי לשדרג את איכות חייכם בכלל.
כשהמחסן מאורגן תוכלו לפנות מקום בבית ולמצוא פריטים בהינף יד.
הפתרונות שלנו מאפשרים לכם לייצר סדר מתוחכם, שישמור על בטיחותכם, יחסוך מקום ויאריך את ימי החפצים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות